Účel podpory
Účelem dotačního programu je zvýšení motivace žáků základních škol ke studiu technických oborů formou poskytnutí neinvestičních finančních prostředků středním školám vyučujícím technické obory a zároveň zvýšit motivaci středních škol k prezentaci technických oborů a získání většího zájmu ke studiu technických oborů.
Důvod podpory
Účelem dotačního programu je zvýšení motivace žáků základních škol ke studiu technických oborů formou poskytnutí neinvestičních finančních prostředků středním školám vyučujícím technické obory a zároveň zvýšit motivaci středních škol k prezentaci technických oborů a získání většího zájmu ke studiu technických oborů.
Potenciální žadatelé
Příjemcem příspěvku mohou být střední školy zřizované Plzeňským krajem. Žádost o příspěvek mohou podat střední školy zřizované Plzeňským krajem, které jsou vhodným způsobem vybaveny a jsou schopny poskytnout žákům II. stupně základních škol, přípravu pro studium technických oborů na středních školách v Plzeňském kraji.
Termíny
Termín | Datum |
---|---|
Zveřejnění | 12.6.2025 |
Žádosti od | 8.8.2025 0:00:01 |
Žádosti do | 9.9.2025 23:59:59 |
Lhůta pro rozhodnutí | 31.10.2025 |
Financování
Popis | Částka |
---|---|
Předpokládaný celkový objem finančních prostředků | 1 000 000 Kč |
Maximální požadovaná částka žadosti o dotaci | 100 000 Kč |
Administrátoři
Jméno | Telefon | Poznámka | |
---|---|---|---|
Alena Altmanová | alena.altmanova@plzensky-kraj.cz | +420377195437 | referent na úseku organizace školství |
Přílohy
Název | Popis | |
---|---|---|
Stáhnout |
vyhlaseni-dotacniho-programu-motivace-pro-technicke-vzdelavani-mladeze-plzenskeho-kraje-v-roce-2025 Pravidla dotačního titulu |
Pravidla dotačního titulu |
Stáhnout |
cestne-prohlaseni-zadatele-o-dotaci-z-rozpoctu-pk-2024-pravnicke-osoby Čestné prohlášení |
Čestné prohlášení |
Stáhnout |
zadost-o-dotaci-motivace-2025 Ostatní přiloha dotačního titulu |
Formulář Žádost o dotaci |
Stáhnout |
formular-k-vyuctovani-dotace-motivace-2025 Ostatní přiloha dotačního titulu |
Formulář- Vyúčtování dotace |